Мотоблок ДТЗ 510ДН (4.00-10) + Фреза (заводська упаковка)

Мотоблок ДТЗ 510ДН (4.00-10) + Фреза (заводська упаковка)

Ми є офіційним дилером торгової марки в Україні.
30 705 грн.
Виробник:
Модель: 510ДН (4.00-10)
Наявність: Є в наявності
Артикул123046
Переглянуто 5637 разів

Опис продукту

Мотоблок ДТЗ 510ДН (4.00-10) 

Основна відмінність ДТЗ 510ДН від ДТЗ 570БН — це застосування дизельного двигуна потужністю 10 к. с. В іншому вони конструктивно і функціонально дуже схожі. Привід на коробку передач прямий, через нове безпечне дискове зчеплення нормально розімкнутого типу. Блокування важеля заднього ходу від випадкового вмикання. Наявність на транспортних колесах обгінних розблокіраторів, які значно полегшують поворот і розворот мотоблока. Великі колеса 4.00-10 та 8-секційна ґрунтофреза з максимальним захватом 1140 мм. Водночас навіть щільні ґрунти якісно розрихлюються за один прохід на необхідну глибину.

Дизельний двигун відчутно економніший за бензиновий, краще витримує тривалу роботу під навантаженням, за зниження обертів зберігає високий крутний момент, а отже, і тягу. Він більш довговічний і екологічний, не потребує регулювання карбюратора й системи запалювання, для полегшення запуску за низької температури оснащений декомпресором. Завдяки більшій вазі покращує зчеплення транспортних коліс із дорожнім покриттям або ґрунтом. Цей мотоблок цілком придатний не тільки для застосування в особистих господарствах, а й для професійного використання на городніх, садових і тепличних комплексах, а також як засіб для перевезення вантажів на спеціальному причепі.

Характеристики

ДВИГУН

  • Модель двигуна 186FA
  • Тип палива Дизель
  • Потужність двигуна, к. с. 10,0
  • Робочий об’єм двигуна, см³ 406
  • Номінальні оберти, об/хв 3000
  • Номінальна витрата палива, г/кВт∙год 273
  • Місткість паливного бака, л 4,0
  • Система запуску двигуна Ручний стартер
  • Повітряний фільтр Багатоступеневий фільтр із прозорим циклоном
  • Об’єм картера двигуна, л 1,3
  • Тип мастила в картері двигуна ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
  • Система охолодження двигуна Повітряне охолодження

ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА ЧАСТИНА

  • Тип привода трансмісії Прямий шестеренчастий
  • Тип зчеплення Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні
  • Тип коробки передач Шестеренчаста
  • Кількість передач вперед/назад 3 / 1
  • Спосіб вмикання заднього ходу Рукоятка на кермі
  • Привід фрези Прямий із конічним редуктором
  • Вал відбору потужності Задній поздовжній, під шпонку Ø18, L=24
  • Об’єм мастила в катері трансмісії, л 3,0
  • Тип мастила в картері трансмісії ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL
  • Транспортні колеса 4.00-10
  • Колія коліс, мм 720
  • Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год 3,5; 8,2; 11,2 / 2,8
  • Тип та регулювання керма Швидке регулювання за висотою та напрямком

РОБОЧІ ОРГАНИ

  • Тип причіпного пристрою Мотоблочного типу
  • Спосіб встановлення ґрунтофрези Замість транспортних коліс
  • Номінальна частота обертання ґрунтофрези, об/хв 40; 95; 130
  • Кількість секцій ґрунтофрези, шт. 8=(2+1+1)×2
  • Розмір / кількість / тип ножів ґрунтофрези 5,5 мм × 235 мм / 32 шт.
  • Ширина захвату ґрунтофрези, мм 620, 880, 1140
  • Діаметр ротора ґрунтофрези, мм 360
  • Глибина культивації, мм До 200
  • ЗІП У комплекті

МАСОГАБАРИТНІ ДАНІ

  • Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В), на колесах/на фрезах, мм 1600×710×880 / 1600×1140×800
  • Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг 123 / 128

Написати відгук

будь Ласка авторизуйтесь або створити обліковий запис перед тим як написати відгук