Акумулятор тяговий АКБ Kijo 6-EVF-58.3

Акумулятор тяговий АКБ Kijo 6-EVF-58.3

Ми є офіційним дилером торгової марки в Україні.
0 відгуків 0 продано. залишилось 1000
5 426 грн. 6 900 грн. -21%
Виробник:
Модель: 0087646
Наявність: Є в наявності
Артикул0087646
Переглянуто 343 разів

Опис продукту

Стара ціна: 6900 грн  Нова ціна: 5426 грн

Призначення:

для джерела безперебійного живлення (UPS)
для мотоцикла, скутера
для електрогенератора
для електромотоцикла
для електроскутера
електроквадроциклів

Від 10 шт діє знижка %

РОЗМІРИ:
226.00мм x 148.00мм x 175.00мм
Вага :15.950 кг
Гарантія -1 рік

Даний тип батареї може бути використаний з хорошою ефективністю не тільки для електродвигунів. У нинішніх умовах ці батареї з успіхом можуть бути використані для автономізації живлення в період відключення мережевої енергії.

При паралельному з'єднанні акумуляторів збільшується ємність, а напруга не змінюється. Акумулятори в батареї мають бути одного типу і віку, а кабелі, що з'єднують їх, короткими і товстими, щоб зменшити падіння напруги.

У послідовно з'єднаних акумуляторів напруга збільшується, а ємність залишається незмінною. Ємність і виробник так само мають бути однаковими. Це забезпечить рівномірність зарядки і зменшення самого циклу в часовому відрізку. Пристрій зарядки "не бачить" що одна батарея має меншу ємність, а друга більшу, і тому намагатиметься заряджати навіть одну батарею тривалий період часу.

Збільшення кількості батарей у парі з відповідним Джерелом Безперебійного Живлення дасть змогу фактично збільшити час використання автономної системи енергопостачання за часом. Це набуває важливості в контексті можливих тривалих відключень енергії. Принцип простий: більший запас ємності батарей в ампер/годинах дасть змогу використовувати автономку триваліший період за однакових величин витрати енергії під'єднаними споживачами.

Тягова АКБ Kijo 6-EVF-58.2

Тяговий акумулятор (ємність 58 Ач, напруга 12 В) виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту і рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу і глибоких розрядів. Цей тип АКБ вирізняється підвищеним числом циклів заряд-розряд: понад 400 при DOD (глибині розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора забезпечені більш щільним активним матеріалом, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність. Тяговий акумулятор 6-EVF-58.2 застосовується в різній техніці з електродвигунами. Корпус виконаний з ударостійкого ABS пластику і надійно герметизований.

Основна відмінність гелевого акумулятора полягає в його особливій будові. У гелевих акумуляторах сепаратор, що розділяє свинцеві пластини, являє собою силікагель. Ним повністю заливається простір між свинцевими пластинами під час виробництва оного. Після застигання силікагель стає твердою речовиною, яка має величезну кількість пор, що утримують електроліт. Через те, що силікагель повністю заповнює порожній простір між свинцевими пластинами, їхнє осипання практично неможливе, а як наслідок - закорочування і вихід з ладу теж малоймовірні. Таким чином, такий тип тягових АКБ є довговічними і надійними.

1. Гелеподібний електроліт повністю усуває таку поширену проблему як витікання. Це робить батареї безпечнішими в експлуатації, вони здатні витримувати значні вібрації та більш стійкі до пошкоджень.

2. Гелевий акумулятор абсолютно позбавлений недоліків, що властиві кислотним акумуляторам. Розкладання кислоти в таких батареях не відбувається, а відповідно відсутній такий процес як сульфатація (процес кристалізації сірчаної кислоти), тому катодні та анодні пластини не руйнуються з часом.

3 Акумулятори з гелеподібним електролітом показують високу ефективність роботи навіть у позаштатному режимі роботи. Це дає змогу з легкістю експлуатувати їх за високих (до +50°C) і низьких (до -35°C) річних температур, без втрати продуктивності та без істотної шкоди самим батареям.

4. Гелеві акумулятори набагато менше страждають від глибокого розряду, особливо якщо він короткочасний. Річ у тім, що їхній електроліт перебуває в так званому "зв'язаному" стані, через що під час розряду він не випаровується, як це часто буває в кислотному акумуляторі. Відповідно не відбувається корозії решітки акумулятора і він служить набагато довше.

5. Через те, що в гелевих акумуляторах використовується спеціальний активний матеріал, їхня ємність набагато більша, ніж у кислотних або AGM акумуляторах. Ба більше, ємність інших акумуляторів знижується з часом, тоді як ємність акумуляторів з гелевим електролітом збережеться дуже довго. Особливо яскраво цей ефект помітний після тривалої експлуатації.

6. Такі акумулятори можна без проблем використовувати в безпосередній близькості від чутливих електроприладів.

7. У них відсутнє газовиділення, що дає змогу уникнути втрати щільності електроліту та збільшити термін експлуатації батареїід

Написати відгук

будь Ласка авторизуйтесь або створити обліковий запис перед тим як написати відгук