Двигун бензиновий 177F ТАТА (з виходом валу під шліци, 25 мм) 9 к.с.

Двигун бензиновий 177F ТАТА (з виходом валу під шліци, 25 мм) 9 к.с.

Ми є офіційним дилером торгової марки в Україні.
9 273 грн.
Виробник:
Модель: 177F (с выходом вала под шлицы, 25 мм) 9 л.с.
Наявність: Є в наявності
АртикулDV-09-177F
Переглянуто 277 разів

Опис продукту

Двигун бензиновий 177F ТАТА (з виходом валу під шліци, 25 мм) 9 к.с.

Бензиновий двигун 177F TATA (з виходом валу під шпонку діаметром 25mm) – універсальний силовий пристрій, що є джерелом енергії для техніки, на яку він встановлений. Цей агрегат відрізняється своєю потужністю, завдяки якій його можна експлуатувати для робіт у полях та садово-паркових зонах середнього розміру.

Застосування

Цей двигун завдяки виходу валу під шпонку можна встановлювати на багатьох видах техніки. Наприклад, мотоблоки, електрогенератори, мотопомпи, газонокосарки та багато іншого. Цей прилад застосовується у різних сферах, таких як сільське господарство, будівництво, промисловість.

Принцип роботи

Цей бензиновий агрегат внутрішнього згоряння – одноциліндровий, чотиритактний. Сьогодні цей тип конструкції застосовується навіть на легкових автомобілях, він дуже поширений та популярний. З одного боку, двигун з одним циліндром не так добре збалансований, як багатоциліндрові аналоги. Але з іншого, – він простіше влаштований, тому його легше ремонтувати у разі несправностей, простіше проводити технічне обслуговування.

Така характеристика, як чотиритактність, говорить про те, що він має досить великий робочий ресурс, його вихлоп, чистіший ніж у двотактних моделей, він менше шумить і вібрує. Зазначимо, що двотактні двигуни заборонені у більшості країн Західної Європи, а також у США через велику кількість шкідливих вихлопних газів та диму.

Чотиритактні двигуни можна перевозити тільки стоячи або поклавши на один бік (ні в якому разі не перевертати догори дном). При цьому в умовах інтенсивної експлуатації вони довговічніші.

Цей агрегат легко і швидко заводиться за допомогою стартера ручного типу, який не вимагає застосування особливих фізичних зусиль. Функціонує цей мотор як у теплу пору року, так і в зимовий період.

Переваги:

  • якісне складання, міцність усіх вузлів та деталей;
  • зручність експлуатації та технічного обслуговування;
  • можливість усунути легкі несправності самостійно;
  • широка сфера застосування, універсальність;
  • екологічність у порівнянні з двотактними моделями;
  • здатність тривалий час працювати без дозаправки;
  • економна витрата паливної суміші;
  • гарантія 12 місяців.

Характеристики

  • Вага, кг 23
  • Виробник TATA
  • Витрата палива, г/кВт*год ≤ 374
  • Вихід валу Під шліци Ø25 мм
  • Внутрішня різьба М8
  • Габарити упаковки, мм 480х445х515
  • Гарантія 12 місяців
  • Діаметр циліндра, мм 77
  • Двигун 177F
  • Довжина шліцевої частини, мм 32
  • Загальна довжина валу, мм 40
  • Країна-виробник Китай
  • Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв 6.6/9/3600
  • Максимальний крутний момент, Нм 16
  • Найближчі до валу отвори КПП 65х65
  • Об'єм двигуна, см³ 270
  • Об'єм олії, л 1
  • Об'єм паливного бака, л 6
  • обертання з боку ручного стартера Праве (за годинниковою стрілкою)
  • Олія, що рекомендується SAE 10W-40
  • Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм 195*90
  • Охолодження двигуна Повітряне
  • Потужність двигуна, л.с. 9
  • Розташування валу Горизонтальне
  • Система запалювання ТСІ (транзисторне магнето)
  • Система змазки Розбризкування
  • Ступінь стиснення 8.2:1
  • Тип двигуна Одноциліндровий, чотиритактний, OHV25°
  • Тип палива Бензин
  • Тип повітряного фільтра Сухий
  • Тип старту Ручний
  • Хід поршня, мм 58
  • Швидкість обертання, об/хв 3600

Написати відгук

будь Ласка авторизуйтесь або створити обліковий запис перед тим як написати відгук