Трактор KENTAVR 404SCU

Трактор KENTAVR 404SCU

Ми є офіційним дилером торгової марки в Україні.
380 640 грн.
Виробник:
Модель: 404SCU
Наявність: Є в наявності
Артикул217210
Переглянуто 36 разів

Опис продукту

Трактор KENTAVR 404SCU

Новий повноприводний трактор KENTAVR 404SСU – це модифікація всім відомого KENTAVR 404S, на ньому встановлений 40-сильний, чотирициліндровий, дизельний двигун і поліпшене дводискове зчеплення. Коробка передач на 8 швидкостей переднього ходу і 2 швидкості заднього збільшує можливості і сфери застосування цього трактора. Більш просторе робоче місце і ергономічне розташування органів керування забезпечує високий рівень комфортності роботи водія під час професійного використання протягом повного робочого дня. Трактор має окремі гідравлічний насос і масляний бак для рульового керування, вдосконалений фільтр очищення палива, посилені кріплення дисків задніх коліс і поворотні шарніри переднього моста. Повітряний фільтр і вихлопна труба розміщені вище зони запилення. Удосконалено також приводи генератора і насоса системи охолодження, є сучасні ефективні лінзові фари. Кабіна на тракторі KENTAVR 404SСU зручна, з круговим склінням і системами забезпечення мікроклімату, додатковими фарами, комфортним регульованим кріслом з паском безпеки.

Комплектація трактора KENTAVR 404SCU:

  • сидіння регульоване жорстке;
  • руків'я швидкого рулювання;
  • електронна панель приладів — лічильник мотогодин, покажчик рівня палива, тахометр, покажчик температури води, індикатор відсутності зарядки акумулятора тощо;
  • великі дзеркала заднього виду;
  • електрична розетка для причепа;
  • зчіпний пристрій для причепа;
  • 2 гідравлічні виходи зі швидкороз'ємними муфтами;
  • передні навісні вантажі;
  • вантажі задніх коліс;
  • крила передніх коліс.

Конструктивні особливості мінітрактора KENTAVR 404SCU:

  • сучасний дизайн;
  • однодискове зчеплення;
  • 4-циліндровий двигун;
  • прозорий циклон на повітрозабірнику повітряного фільтра;
  • масивна коробка передач 8+2;
  • гідропідсилювач рульового керування з окремим бачком і гідравлічним насосом;
  • вал відбору потужності 2-швидкісний: 540/720 об/хв;
  • великі колеса 7.50-16 / 11.2-24;
  • вимикач маси;
  • високий кліренс;
  • зручне розташування систем керування;
  • просторе місце оператора;
  • глушник і коліно глушника закриті захисним кожухом за всією довжиною;
  • регульована передня та задня колії;
  • блокування диференціала заднього моста;
  • фари з лінзовою оптикою;
  • широкі педалі з великим ходом;
  • стоянкове гальмо;
  • рівна підлога;
  • підвісні педалі зчеплення та гальма;
  • стоянкове гальмо автомобільного типу;
  • USB-розетка для заряджання телефона;
  • примусове опускання - є.

Характеристики

ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

  • Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт) 40 (29,4)
  • Колісна формула 4х4
  • Номінальне тягове зусилля, кН 8.0
  • Рульове управління ГОРУ
  • Формула перемикання передач (4+1)х2
  • Муфта зчеплення 1-дискова, суха, постійно замкнута
  • Кабіна Є
  • Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм 3470х1560х2050
  • Експлуатаційна маса, кг 1630

ДВИГУН

  • Модель двигуна JDM490T3
  • Тип двигуна Дизельний
  • Число й розташування циліндрів 4
  • Об'єм двигуна, cм3 2545
  • Турбонадув Немає
  • Номінальні оберти колінчастого валу, об/хв 2300
  • Номінальна витрата палива, г/кВт*год ≤245
  • Тиск впорскування палива, МПа (кгс/см2) 18,5-19,0 (195)
  • Система запуску Електростартер
  • Безпечний пуск Є
  • Система охолодження 10,5
  • Розширювальний бачок системи охолодження Є
  • Об’єм паливного баку, л 35
  • Паливний фільтр грубого очищення Відстійник з краном подачі палива
  • Паливний фільтр тонкого очищення JX0809
  • Повітряний фільтр Металева сітка і масляна ванна. Повітрозабірник винесено вгору. З прозорим моноциклоном
  • Підігрів повітря у впускному колекторі Електрофакельна спіраль
  • Декомпресор Немає
  • Система змащення 6
  • Масляний фільтр системи змащення CX7085
  • Тип масла в картері Моторні масла для дизельних двигунів: за класифікацією країн СНД –М-8Г2, М-8Д2 для зимового сезону і М-10Г2, М-10Д2 для літнього сезону; за класифікацією SAE –SAE 10W, SAE 15W для зимового сезону, SAE 30, SAE 40 для літнього сезону,SAE 5W-30, SAE 10W-30, SAE 10W-40 в якості всесезонних
  • Об’єм мастила в картері, л 6,0

ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА

  • Тип трансмісії Механічна шестеренчаста
  • Основна коробка передач 4 вперед, нейтраль, 1 назад
  • Додаткові понижуючи коробки Знижена, підвищена
  • Окрема реверсивна коробка Немає
  • Теоретична швидкість руху вперед, км/год 0,39-31,97
  • Теоретична швидкість руху назад, км/год 0,51; 12,76
  • Гальма Задні барабанні механічні
  • Стоянкове гальмо Блокування основних гальм за допомогою механічного важеля
  • Блокування диференціалу заднього мосту Конічна пара з сателітами
  • Передній міст Відключається, ввімкнення важелем з місця водія
  • Рульове управління ГОРУ
  • Гідроциліндр рульового управління Двосторонній симетричний
  • Рукоятка швидкого руління Є
  • Розмір передніх шин 7.50-16
  • Розмір задніх шин 11.2-24
  • Колісна база, мм 1830
  • Колія передніх коліс, мм 1230, 1430
  • Колія задніх коліс, мм 1220, 1280, 1440, 1540
  • Кліренс, мм 320
  • Агротехнічний просвіт, мм 390
  • Мінімальний радіус розвороту без гальм, м 4,45
  • Мінімальний радіус розвороту з гальмом, м 4,15
  • Додаткові вантажі передні/задні, (шт. х кг) 4х11 / 2x22
  • Тип мастила в картері трансмісії та переднього мосту ТАП-15 або Silver SAE 85W-90; Gold SAE 80W-90; Platinum SAE 75W-90 (трансмісійне)
  • Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ, л 12,5
  • Тип мастила в ГОРУ За температури вище -5 ˚С: мастило МГ-46В (МГЕ - 46В) або за ISO 6743 / 4-82 – мастила групи HM. За температури нижче -5˚С: М-15В (с) або за ISO 6743 / 4-82 – мастила групи HV
  • Об’єм масляного баку ГОРУ, л 1,2

НАВІСНА СИСТЕМА

  • Задня навісна система Універсальна 3-точкова з гідропідйомником
  • Привід гідропідйомника Вбудований гідроциліндр
  • Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг 550
  • Розміщення мастила гідропідйомника Окремо в корпусі гідропідйомного механізму
  • Управління гідропідйомником Плунжерний, односекційний, трирежимний, з вбудованим запобіжним клапаном
  • Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання 2
  • Передня навісна система Немає
  • Буксирувальний пристрій Знімна маятникова сережка
  • Вал відбору потужності (ВВП) Шліцевий задній
  • Оберти валу відбору потужності (ВВП), об/хв 540 / 720
  • Можливість одночасного підключення ВВП та буксирування Є
  • Конструкція бічних розтяжок та укосів Жорсткі з різьбовим регулюванням довжини
  • Тип робочої рідини гідросистеми За температури вище -5 ˚С: мастило МГ-46В (МГЕ - 46В) або за ISO 6743 / 4-82 – мастила групи HM. За температури нижче -5˚С: М-15В (с) або за ISO 6743 / 4-82 – мастила групи HV
  • Об’єм масляного баку гідросистеми, л 6,5
  • Додаткове обладнання Немає

ЕРГОНОМІКА, ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ

  • Кабіна водія Є
  • Додаткове обладнання кабіни Обігрівач салону, вентилятор, передній склоочисник, магнітола
  • Додаткові підніжки Є
  • Сидіння водія Амортизоване, регулюється по за відстанню до керма, без підлокітників
  • Панель приладів Комбінована, з стрілочними і світловими індикаторами
  • Напруга та ємність акумуляторної батареї , В/А*год Кислотна, 100
  • Вимикач маси Важільний, негерметичний, над переднім мостом
  • Генератор – тип, напруга (В),потужність (Вт) Змінного струму, 14 В, 750 Вт
  • Світлове обладнання Є
  • Електророзетка для підключення причепа Вологозахищена, 35 Вт
  • Інше електрообладнання Немає
  • Комплектація Металеві передні та задні крила
  • Інше обладнання Звуковий сигнал, аварійна сигналізація, підсвітка в кабіні, повторювачі габаритів

Написати відгук

будь Ласка авторизуйтесь або створити обліковий запис перед тим як написати відгук