Бензиновий двигун 170F TT (7 л.с.) під шпонку діаметр 19 мм + шків

Бензиновий двигун 170F TT (7 л.с.) під шпонку діаметр 19 мм + шків

Ми є офіційним дилером торгової марки в Україні.
0 відгуків 0 продано. залишилось 400
4 367 грн.
Виробник:
Модель: 170F TT (7 л.с.) под шпонку диаметр 19 мм + шкив
Наявність: Є в наявності
АртикулDV-25-170F
Переглянуто 535 разів

Опис продукту

Бензиновий двигун 170F TT (7 л.с.) під шпонку діаметр 19 мм + шків

Бензиновий двигун 170F – агрегат, що перетворює теплоту згоряння палива на механічну роботу. Він є незамінним елементом для роботи садової техніки та агротехніки. Встановлений на різні прилади, він дозволяє фермерам та власникам земельних ділянок займатися оранням землі, культивуванням, підгортанням та виконувати інші завдання. Щоб цей, та й будь-який інший мотор, працював стабільно без нарікань слід регулярно проводити його технічне обслуговування (міняти масло в картері, чистити фільтри та інше). Це найкраще робити у сервісному центрі силами досвідчених спеціалістів.

Застосування

Даний двигун підходить на різні машини садової та агротехніки, такі як мотоблоки, культиватори, мотопомпи, генератори, газонокосарки тощо. Це досить потужний двигун. Він широко застосовується фермерами для обробки полів до 4 гектарів.

Принцип роботи

Вказана модель відноситься до найпростіших поршневих двигунів внутрішнього згоряння, працює на бензині. Слід зазначити, що цей агрегат має лише один робочий циліндр, що забезпечує йому мінімальні тепловтрати при роботі, а також високий індикаторний коефіцієнт корисної дії. Даний апарат працює на бензині. Це робить його відносно тихим порівняно з дизельним, стійкішим до неякісного палива. Він добре працює навіть на морозі. Якщо говорити про техобслуговування, то для цього типу воно коштує недорого. Інша важлива характеристика, що впливає на роботу двигуна, - кількість тактів. Цей апарат – чотиритактний, що робить його подвійно тихим (ця якість вже була названа раніше щодо типу палива). Також варто відзначити його економічність і досить малу витрату палива. Вихлопи від роботи цього двигуна містять мінімум паливної суміші, тобто його можна назвати екологічним. Повітряне охолодження даного двигуна вважається одним з найбільш поширених. Система такого типу дозволяє двигуну підтримувати оптимальну температуру, а отже, знижувати споживання палива. Як відомо, перегрітий двигун витрачає надмірну його кількість. Також зазначимо, що двигуни з цим типом охолодження відрізняються невеликою вагою та простотою конструкції, а це завжди позначається на швидкості ремонтних робіт. 

Переваги

  • це надійний двигун, який може похвалитися високою якістю складання та міцністю всіх вузлів;
  • сукупність технічних параметрів даного агрегату дозволяє говорити про його широку поширеність і доступність ціни.
  • ця модель характеризується високою економічністю та екологічністю.
  • двигун відносно легкий, простий у технічному обслуговуванні та ремонті;
  • він досить тихо працює і не перегрівається.

Характеристики

  • Вага, кг 12,9
  • Виробник TTG
  • Витрата палива, г/кВт*год 360
  • Вихід валу Під шпонку Ø19 мм
  • Внутрішня різьба М8
  • Габарити упаковки, мм 390 х 330 х 350
  • Гарантія 12 місяців
  • Діаметр циліндра, мм 70
  • Двигун 170F
  • Довжина шліцевої частини, мм 58
  • Загальна довжина валу, мм 63
  • Країна-виробник Китай
  • Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв 5.1/7/3600
  • Максимальний крутний момент, Нм 14
  • Найближчі до валу отвори КПП 65х65
  • Об'єм двигуна, см³ 212
  • Об'єм олії, л 0.7
  • Об'єм паливного бака, л 3.6
  • обертання з боку ручного стартера Праве (за годинниковою стрілкою)
  • Олія, що рекомендується SAE 10W-30
  • Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм 77х162
  • Охолодження двигуна Повітряне
  • Потужність двигуна, л.с. 7
  • Розташування валу Горизонтальне
  • Система запалювання ТСІ (транзисторне магнето)
  • Система змазки Розбризкування
  • Ступінь стиснення 8.5:1
  • Тип двигуна Одноциліндровий, чотиритактний, OHV25°
  • Тип палива Бензин
  • Тип повітряного фільтра Сухий
  • Тип старту Ручний
  • Хід поршня, мм 54
  • Швидкість обертання, об/хв 3600

Написати відгук

будь Ласка авторизуйтесь або створити обліковий запис перед тим як написати відгук