Двигун бензиновий 170F TT (з виходом валу під шпонку, 20 мм + шків) 7 к.c.

Двигун бензиновий 170F TT (з виходом валу під шпонку, 20 мм + шків) 7 к.c.

Ми є офіційним дилером торгової марки в Україні.
0 відгуків 2 продано. залишилось 655
4 264 грн.
Виробник:
Модель: 170F TT (с выходом вала под шпонку, 20 мм + шкив ) 7 л.с.
Наявність: Є в наявності
АртикулDV-26-170F
Переглянуто 505 разів

Опис продукту

Двигун бензиновий 170F TT (з виходом валу під шпонку, 20 мм + шків) 7 к.c.

Бензиновий двигун 170F TT з виходом валу під шпонку діаметром 20 мм – прилад, який Ви експлуатуватимете із задоволенням. Завдяки цьому двигуну Ваша техніка працюватиме безвідмовно. Нагадаємо, що він вимагає регулярного технічного обслуговування, заміни моторного масла в картері, а також фільтрів. Слід пам'ятати, що цей прилад не слід використовувати в холосту.

Застосування

Цей двигун має універсальність з точки зору застосовності на різних пристроях - садово-паркових, і будівельних. Він встановлюється не тільки на мотоблоки, а й на віброплити, електрогенератори, культиватори, газонокосарки, снігоприбирачі та іншу техніку. З ним легко та зручно працювати в полях до 4 гектарів.

Принцип роботи

Потужність 7 кінських сил, а також максимальний крутний момент 14 Нм дозволяють безперервно експлуатувати цей двигун протягом декількох годин. Завдяки системі повітряного охолодження пристрій не схильний до перегріву. Бензиновий тип конструкції має низку особливостей. Так на відміну від дизельного аналога він швидко заводиться в будь-яких умовах (у тому числі взимку та пізно восени, а також навесні). Зазначимо, що заводиться цей двигун за допомогою ручного стартера.

Крім того, цей двигун одноциліндровий, чотиритактний. Це досить поширений тип конструкції, він використовується навіть на легкових автомобілях, мопедах. Таку якість, як універсальність, цей прилад отримав завдяки виходу валу під шпонку. Вал розташовується горизонтально, обертається за годинниковою стрілкою. Цей двигун відрізняється високим коефіцієнтом корисної дії.

Переваги:

  • висока якість збірки, що забезпечує надійність і тривалий період експлуатації;
  • тиха робота, а також невеликий рівень вібрації порівняно з дизельними двигунами;
  • екологічність, вихлопи з мінімальною кількістю частинок, що забруднюють атмосферу;
  • цей прилад вважається економічним і екологічним порівняно з дизельними двигунами, 
  • завдяки повітряній системі охолодження цей пристрій не перегрівається під впливом зовнішніх температур.

Характеристики

  • Вага, г 15600
  • Виробник TATA
  • Витрата палива, г/кВт*год 360
  • Вихід валу Під шпонку Ø20 мм
  • Внутрішня різьба М8
  • Габарити упаковки, мм 410 х 350 х 375
  • Гарантія 12 місяців
  • Діаметр циліндра, мм 70
  • Двигун 170F
  • Довжина шпонкової частини, мм 58
  • Загальна довжина валу, мм 63
  • Країна-виробник Китай
  • Максимальна потужність, кВт/к.с./об.хв 5.1/7/3600
  • Максимальний крутний момент, Нм 14
  • Найближчі до валу отвори КПП 65х65
  • Об'єм двигуна, см³ 212
  • Об'єм олії, л 0.7
  • Об'єм паливного бака, л 3.6
  • обертання з боку ручного стартера Праве (за годинниковою стрілкою)
  • Олія, що рекомендується SAE 10W-30
  • Отвори кріплення двигуна ДхШ, мм 77х162
  • Охолодження двигуна Повітряне
  • Потужність двигуна, л.с. 7
  • Розташування валу Горизонтальне
  • Система запалювання ТСІ (транзисторне магнето)
  • Система змазки Розбризкування
  • Ступінь стиснення 8.5:1
  • Тип двигуна Одноциліндровий, чотиритактний, OHV25°
  • Тип палива Бензин
  • Тип повітряного фільтра Сухий
  • Тип старту Ручний
  • Хід поршня, мм 54
  • Швидкість обертання, об/хв 3600

Написати відгук

будь Ласка авторизуйтесь або створити обліковий запис перед тим як написати відгук